Palui Gombal part I

Posted: January 3, 2013 in Gombal Palui
Tags: , , ,

Palui Vs Nabilah

Palui : Ikam tuh Maling!!

Nabilah : Hah? Kenapa Pian bepander kaya itu Ka?

Palui : Pokoknya Ikam tuh Maling!!!

Nabilah : Maling? Apa nang Ulun cuntan jadi Pian menyambat kaya itu lawan Ulun? *handak nangis*

Palui : Ikam tuh Maling karena Ikam Sudah mancuntan hatiku!!

Nabilah : Mmm Pian nih!! Sakan Ulun apakah tadi..

Palui : Pokoknya Ikam handak aku lapor akan!!

Nabilah : Lapor akan ke kantor polisikah?

Palui : Lain!! Ikam handak aku lapor akan ke kantor KUA!!

Nabilah : Mmmm.. Handak siup Ulun nah..

Palui : Supaya Ikam dikurung!!

Nabilah : Dikurung di balik jeruji kah?

Palui : Lain!! Dikurung dalam hati aku!!

Nabilah : *kahimungan*

Palui : Dan Ikam di sana handak aku tuntut supaya Ikam dihukum!!

Nabilah : Dihukum apa?

Palui : Dihukum Jadi pendamping hidup aku!!

Nabilah : Berapa lama?

Palui : SELAWASAN!!!

Nabilah : enyooooh *meuntal gulaan

Leave a Reply

